wtorek, 10 maja 2016

No 1!

Witajcie Kochani! 

Pierwszy post jest podobno najtrudniejszy, dlatego zapieram się z zapałem do pracy- im szybciej go napiszę , tym później będzie łatwiej :)

Na początek chyba wypada opowiedzieć kilka słów o sobie- a dokładniej o nas, bo ten blog współtworzą dwie osoby. Jesteśmy parą, mieszkamy w Bydgoszczy, kochamy podróże oraz doskonałą kuchnię! Oops- zapomniałam jeszcze dodać, że uwielbiamy naszego cudownego pupila- Bradleya! ;) <3 Musimy Wam go pokazać, gdyż jest przeuroczy i towarzyszy nam również w większości podróży!


Dlatego wybraliśmy akurat Bydgoszcz? 
Hmm, tak to jest, gdy dwoje ludzi z dwóch krańców Polski się poznaje. Wybór miejsca, w którym zostaniemy padł na Bydgoszcz. Czy żałuję?  Myślę, że nie, aczkolwiek -porównując Bydgoszcz do mojego ukochanego Krakowa- widzę różnice. Z czasem jednak można się do wszystkiego przyzwyczaić- tak też było w moim przypadku :)

Ponadto- nie spodziewałam się, iż w tym miejscu rzeczywiście mi się spodoba! Wiele pięknych, przyjemnych miejsc, ciekawa zabudowa architektoniczna oraz sympatia i życzliwość tutejszych mieszkańców- to zdecydowanie przekonało mnie, że jest to miejsce, gdzie można fajnie żyć.


Czy jest jednak coś, co nie przekonuje mnie do siebie w Bydgoszczy? Hmm. Myślę, że jednym z minusów w tym przypadku jest małe zaplecze gastronomiczne. Niewiele jest w Bydgoszczy fajnych, godnych polecenia miejsc, gdzie można wyskoczyć ze znajomymi na lunch czy uroczystą kolację.
 Z czego to wynika? O wielu z tych miejsc nawet nie wiemy, że istnieją. Wybieramy się zazwyczaj do sprawdzonych restauracji, które nas nie zawodzą. 



Jedną z idei powstania tego bloga było właśnie pokazanie tych miejsc, w których można zjeść smacznie, całkiem niedrogo i w przyjemnej atmosferze. My już kilka takich odkryliśmy, więc niebawem podzielimy się z Wami informacjami w tym zakresie ;)

Prywatnie bardzo dużo podróżujemy, zwiedzając różne miejsca Polski, a cyklicznie- także zagraniczne. Tworząc tego bloga pokażemy Wam miejsca, które warto zobaczyć ( a o których mało z Nas w ogóle wie, że istnieją), miejsca, w których zaspokoicie swój głód i pragnienie, a także wydarzenia, na których nie może Was zabraknąć!!!

Z racji tego, iż to Bydgoszcz jest miejscem, gdzie aktualnie przebywamy, na bieżąco będziemy Was informować o nowych lokalach, restauracjach czy knajpach, przez co być może przekonamy co niektórych do tego, iż Bydgoszcz jest FAJNA! :)



Pamiętajcie, że tworzenie bloga to również odpowiedzi z naszej strony na Wasze sugestie i komentarze- zachęcamy Was kochani do dzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami i uwagami, są one dla nas bardzo cenne! 


Huh! Chyba skończyłam tym samym tworzenie pierwszego posta! Obiecuję, że nad kolejnymi będę więcej pracować ( mam nadzieję, że "druga połowa" wesprze mnie swoim ramieniem :).

P.S. Mogę Wam zdradzić, że z racji tego, iż w piątek wylatujemy na Zakynthos, w kolejnym wpisie pokażemy Wam miejsca, które warto zobaczyć, tamtejszą kuchnię oraz mnóstwo ciekawych atrakcji!  

Pozostańcie z nami w stałym kontakcie: 
SNAPCHAT: zrobmytolepiej
INSTAGRAM: zrobmytolepiej

Widzimy się niebawem! :)

Team Zróbmy To Lepiej! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz